می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۱۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

مادر خشمگین انگلیسی بعد از این که متوجه شد دختر 6 ساله اش چندین بار در مدرسه، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است ، فرزندش را از این مدرسه سیاه بیرون کشید و اعتراضات خود را بر سر مسئولینی که ماجرای دخترش را پی گیری نکرده بودند ، فریاد زد.
تجاوز به دختر 6 ساله‌ در زمین بازی/ هیچکس حتی به همکلاسی شیاد تذکر نداد
 پلیس "لانکاشیر "انگلیس اعلام کرد که اتهامات وارد شده به پسر بچه 9 ساله گناهکار نمی تواند به نتیجه برسد چرا که سن قبول مسئولیت جرم و جنایت 10 سال کامل است. 

مادر وحشت زده و ناراحت این دختر بچه ،که نامشان فاش نشده است،اعتراضات خود را بر سرمسئولینی که از پی گیری  این حادثه جبران ناپذیر که درسن پایین برای دخترش رخ داده سر باز زدند، فریاد زد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۹
گدای فــاطــمــه(س)
تازه عروس و دامادی که در نوروز برای دید و بازدید به منزل دوست خود رفته بودند، سارق از آب درآمدند.
تازه عروس و داماد آخرین تبهکاران نوروز 94 / پلیس به دنبال عروس فراری می‌گردد
ساعت 19:30 دوازدهم فروردین ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر یک مورد سرقت منزل در آدرس شهر ری، خیابان  دیلمان سریعا ماموران یگان کلانتری 131شهر ری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران شخصی به هوبت "فرامرز" به واحد گشت کلانتری مراجعه و ضمن معرفی خود به عنوان فرد تماس گیرنده با پلیس 110 بیان داشت:حوالی ظهر امروز شخصی به هوبت "احسان" که از دوستان بنده می‌باشد به همراه نامزد خود جهت دید و بازدید عید نوروز به منزل بنده آمدند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۸
گدای فــاطــمــه(س)
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار واژگونی یک دستگاه خودرو ی بی ام و کشته و مصدوم شدن 4 تن خبر داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص جزئیات این حادثه مرگبار اظهار کرد: در ساعت 00:42 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو بی ام و (مدل جدید) در شرق به غرب بزرگراه همت، روی پل یادگار مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه 25 سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه شد. 

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بی ام و با 4 سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۴
گدای فــاطــمــه(س)
S-۳۰۰ سامانه‌ی موشکی زمین به هوای میان بردی است که توانایی عملیات در تمام ارتفاع‌ها و شرایط را دارد.
به نقل از زومیت در اواخر دهه‌ی 70 میلادی و در میانه‌ی جنگ سرد ارتش اتحادیه‌ی جماهیر شوروی برای حفاظت از ساختمان‌های حساس خود سامانه‌ی پدافند موشکی را طراحی کرد که بعدها S-300 نام گرفت. آن‌ها به مرور قابلیت‌های این سیستم را توسعه دادند تا به امروز که گفته می‌شود بجز هواپیماهای فوق رادار گریز F22 و B2 هواپیمای دیگری نمی‌تواند از تیررس این پدافند در امان بماند. 

با پدافند دفاع موشکی S-۳۰۰ آشنا شوید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۰
گدای فــاطــمــه(س)
رییس کمیته امنیت مجلس گفت: برای تامین امنیت بخشی از خاک پاکستان می‌توانیم از «گشت‌های پهپادی» و «نیروهای مرزبان» استفاده کنیم.
«گشت‌های پهپادی» و «نیروهای مرزبان»؛ ساز و کار پیشنهاد ایران برای «تامین امنیت بخشی از خاک پاکستان»
«محمدرضا محسنی‌ثانی» رئیس کمیته امنیت مجلس در مورد «پیشنهاد ایران به پاکستان برای تامین امنیت بخشی از خاک این کشور» گفت: اگر به درستی مسئله امنیت شرق کشور رصد شود، خواهیم دید که در گذشته‌های نه چندان دور، تله‌های انفجاری و اقدامات انتحاری در داخل شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مسجد امیرالمومنین(ع) در زاهدان گرفته تا برخی شهرها و روستاها وجود داشت، اما این اقدامات به نوار مرزی هدایت شده و از داخل خاک پاکستان انجام می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۰
گدای فــاطــمــه(س)
داعش فیلمی از اعدام گروگان های مسیحی اتیوپیایی منتشر کرد.
به نقل از خبرگزاری فرانسه،  گروه تروریستی داعش امروز فیلمی از اعدام دست کم 28 گروگان مسیحی اتیوپیایی منتشر کرد.
داعش اعلام کرده است این افراد، مسیحیان بوده اند که پس از مخالفت با پرداخت جزیه و پذیرش اسلام اعدام شده اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۱
گدای فــاطــمــه(س)
یک شاهد عینی از حمله نیروهای تروریستی الشباب به نیروهای نظامی اتحادیه آفریقا در جنوب سومالی خبر داد.
 به نقل از رویترز،"محمد عدن،" سرهنگ ارتش سومالی اعلام کرد امروز نیروهای تروریستی الشباب به نیروهای حافظ صلح اتحادیه آفریقا در جنوب سومالی حمله کردند. در این حمله دست کم 3 نفر مجروح شدند و 2 خودرو آتش گرفت.

گروه تروریستی الشباب اعلام کرد این حمله را در جنوب منطقه "شابل" سومالی انجام داده است. این گروه همچنین افزود دو خودرو را آتش زده و 5 عضو نیروهای اتحادیه آفریقا را کشته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۰
گدای فــاطــمــه(س)
200 نفر از مردم اتریش برای پیوستن به داعش کشور خود را ترک کردند.
به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، گزارش سازمان مبارزه با تروریسم اتریش نشان می دهد بیش از 200 اتریشی کشور خود را ترک کردند تا به گروه تروریستی داعش بپیوندند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۰
گدای فــاطــمــه(س)
وزیر امور خارجه استرالیا در پاسخ به منتقدان حجاب وی در سفرش به ایران، از اقدام خود دفاع کرد.
 به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا در پاسخ به منتقدان حجاب وی در سفرش به ایران، از اقدام خود دفاع کرد.


وی در پاسخ به منتقدانی که حجاب وی در ایران را تحمیلی و "مضحک" توصیف کرده بودند گفت: "حجاب برای من اصلا نوعی تحمیل نیست. من در استرالیا هم گاهی موهای خود را با روسری یا کلاه می‌پوشانم."
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۹
گدای فــاطــمــه(س)
پیش از ظهر امروز جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
افسانه جعلی سلاح هسته‌ای را عَلَم کرده‌اند/ همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می‌آیند و در برابر متجاوز می‌ایستند
به نقل از دفتر نشر و آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، پیش از ظهر امروز جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

آنچه می‌خوانید بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۰
گدای فــاطــمــه(س)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۸
گدای فــاطــمــه(س)
4 عضو نیروی دریایی انگلیس در کانادا به حمله جنسی به یک زن کانادایی متهم شدند.
به نقل از تلگراف، 4 عضو نیروی دریایی انگلیس در کانادا در یک میهمانی به یک زن کانادایی تجاوز کردند. طبق گزارش ها این حمله جنسی در یک مهمانی بر روی کشتی صورت گرفته است.

«کریگ استونر» 24 ساله، «دران اسمالی» 35 ساله، «جاشوا فین بو» 23 ساله و «سایمون ردفورد» 31 ساله که عضو تیم هاکی روی یخ نیروی دریای انگلیس بودند به اتهام حمله جنسی به یک زن دستگیر شدند. سرهنگ فرنسیس بلداک، رئیس خدمات ملی بازرسی نیروهای کانادایی، این امر را آزاردهنده دانست.

پلیس با دریافت حکم تفتیش، منزل این افراد را جست و جو کرده و وسایل شخصی از قبیل آی پد و تلفن همراه آنها را توقیف کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۶
گدای فــاطــمــه(س)
دانشجوی کینه جو که با درج مطالب کذب در شبکه های اجتماعی مجازی با مشخصات یکی از کارکنان دانشگاه باعث هتک حیثیت وی شده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
هتک حیثیت خانم کارمند توسط دانشجوی 17 ساله
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: خانمی جوان که کارمند یکی از دانشگاه های شهر مشهد بود با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر انتشار مطالب کذب توسط فرد یا افرادی ناشناس در فضای سایبری را می کند. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۶
گدای فــاطــمــه(س)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر منطق دیپلماسی درک نشود و طرف مقابل بخواهد دیپلماسی را کنار بزند، نیروهای مسلح برای جانبازی به میدان می‌آیند و با قدرت دفاعی خود، متجاوز را ناکام خواهند گذاشت.
 سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت، دولت و نیروهای مسلح با جدیت در جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و همه اعم از دولت و نیروهای مسلح سرباز ولایت هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۰
گدای فــاطــمــه(س)
چندین فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش صبح امروز همزمان با برگزاری مراسم روز ارتش، بر فراز حرم امام راحل رژه هوایی رفتند.
غرش جنگنده‌های نهاجا بر فراز حرم مطهر امام خمینی(ره)
 صبح امروز و در جریان برگزاری مراسم رژه ارتش جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش ایران در آسمان تهران، رژه هوایی را به نمایش گذاشتند. 

در این رژه جنگده‌های میگ 29، سوخو 24، اف 4 در دسته‌های سه و پنج‌تایی به رژه هوایی پرداختند. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۹
گدای فــاطــمــه(س)
سامانه بومی پدافند هوایی «باور 373» در جریان رژه بزرگ روز ارتش به نمایش گذاشته شد.
 در جریان برگزاری رژه بزرگ روز ارتش، مدل سامانه موشکی «باور 373» به نمایش گذاشته شد.

این سامانه پدافند هوایی بُردبلند که به «S300 ایرانی» نیز مشهور است، یک سامانه بومی بوده و بنا بر گفته‌های قبلی فرماندهان نیروهای مسلح، در سال جاری عملیاتی خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۸
گدای فــاطــمــه(س)
دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش از جمله ربات مسلح در رژه 29 فروردین شرکت کردند.
رژه 29 فروردین یگان‌های نمونه ارتش، صبح امروز در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم نیروی زمینی ارتش دستاوردهای جدید و به روز شده خود از جمله تانک چرخدار اقارب، تانک ذوالفقار، انواع توپ خودکششی خودروهای زرهی، ربات مسلح نذیر، خودروی شنیدار، سامانه‌های موشکی زلزال، سامانه موشکی ناجا و دیگر دستاوردها را به نمایش درآورد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۷
گدای فــاطــمــه(س)
رئیس جمهور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آستانه روزهای پیروزی انقلاب تا امروز در همه صحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در برابر ارزش‌های بزرگ اسلامیت، ایرانیت و جمهوریت به خوبی نشان داده است.
سخنرانی رئیس جمهور آغاز شد
 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان با حضور در مرقد مطهر امام راحل به مناسبت 29 فروردین ماه (روز ارتش و تجلیل از نیروی زمینی) به ایراد سخنرانی  پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: امروز را به ملت بزرگ ایران به فرماندهی کل نیروهای مسلح مقام معظم رهبری و به همه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه خانواده‌های ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۶
گدای فــاطــمــه(س)
پوتین و نتانیاهو درباره فروش سامانه موشکی روسی اس‌300 به ایران تلفنی بحث و گفت‌وگو کردند.

 به نقل از "اسپوتنیک،" کرملین از مکالمه تلفنی ولادیمیر پوتین و بنیامین نتانیاهو در خصوص فروش موشک‌های روسی اس‌300 به ایران خبر داد. بنا بر اعلام کرملین، پوتین در این مکالمه تلفنی به نتانیاهو اطمینان داد این موشک‌ها تهدیدی برای رژیم صهیونیستی محسوب نمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۳
گدای فــاطــمــه(س)
نخست‌وزیر اسپانیا در دیدار ظریف بر نقش مهم و مؤثر ایران در منطقه تأکید کرد و از سفر وزیر تجارت اسپانیا به همراه گروهی از بخش خصوصی این کشور به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
تأکید نخست‌وزیر اسپانیا بر نقش مهم و مؤثر ایران در منطقه/وزیر تجارت اسپانیا به تهران می‌آید
 "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد اسپانیا با «ماریانو راخوی » نخست وزیر اسپانیا ملاقات و در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور در همه زمینه‌ها، مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات یمن، داعش و تروریسم را تشریح کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۲
گدای فــاطــمــه(س)